VeeDub Skrevet Mars 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2008 Ja.. tenkte jeg skulle ta meg en tur innom Golf 2 forumet og fortelle en liten historie! Prøv og les hele greia, for det kommer ett poeng her. Det er vel en 2-3 år siden jeg var innom her sist, og enda lenger siden jeg var aktiv her, så det har nok kommet mange nye innom forumet, og sikkert mange gamle kjente som ikke er her lenger. Nok om det, nå har det seg sånn at jeg har hatt ett par Golf'er opp igjennom årene. Den første så slik ut og var en '86 16V Som sagt, veit ikke om det er så mange som fortsatt er igjen her på Golf 2 forumet som husker denne, men den ble stjålet i 2003 noe som kan leses om i en gammel tråd linket her (http://www.bilforumet.no/golf-ii/19536-golf-gti-stj-let.html) Selv om det kun var ansvarforsikring, og jeg ikke satt igjen med ei krone etter at de stakk av med den var jeg ikke ferdig med Golf 2. Her er neste-8V-ut! Muligens noen som husker den? Den ble solgt til ei jente rundt 2005/06 skifte(?) Jaja, det er ikke så farlig, for det er ikke det denne tråden skal handle om. Men det her! 18 Mars 2008 får jeg en telefon fra en fyr nede i Moss som hadde kjøpt en Golf GTI 16V forrige uke, og når han skulle EU godkjenne den viste det seg at chassisnummer og skiltnummer ikke stemte overens. Ramma sa at den ble stjålet i 2003 og tilhørte... yep! Dro nedover, både spent og litt redd for hva som skulle møte meg. En bil som har vært stjålet i 5 år?!? Og en Golf 2 i tillegg.. Så for meg en ihjel plukket rusten haug på 3 stålfelger. Synet var ikke pent, men ikke så ille som jeg fryktet. Jeg så med engang at det var min bil, men også at det manglet en god del. De hadde byttet hele interiøret, sitter noe slitt CL drit i den nå. Emblemfrie grillen er borte, det samme var de glassklare lyktene både foran og bak mens 90 fangere og G60 plastikk fortsatt satt på. Motoren ser det ikke ut som de har rørt... på 5 år Men jeg fikk på noen røde prøveskilter å begynte å kjøre den hjemover, den går fortsatt som ett reint helvete.. men den ville mer til venstre og høyre enn rett frem. Bilen har også nå gått 245.000, noe som jeg mener å huske er ca 35.000 mer enn når den ble borte fra meg, men er litt usikker. Girkassa er ikke på siste verset engang, den er på noe ekstranummer, og før chassisnummeret ble oppdaget hadde verkstedet klart å finne 12stk 2'er feil. Har fortsatt ikke bestemt meg for om den skal skrotes, selges i deler, eller skrus i deler og så settes sammen igjen bedre enn noen gang.. Skal gå ordentlig over den i morgen, så får jeg ta det derfra. Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyrann Skrevet Mars 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2008 Sykt! -Trodde ikke at det var mulig å kjøre en stjålet bil i 5 år! Men den har kanskje vært bortgjemt en periode? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Mars 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2008 dette er bare helt utrolig fin historie!! slapp nesten en tåre... men jeg vil bare si deg en ting du BØØR gjøre med bil og det er å GJØRE DEN BEDRE ENN DEN NOEN GANG!!! OG ALDRIG SELGE DEN ! ALDRIG :D få skikkelig forsikring og alarm ;) LYKKE TIL kompa Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
l0Ff_ Skrevet Mars 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2008 Utrolig! Syntes du skal sette den på stand igjen og få gjenreist "æren" i den. :) Tror også du må endre signatruen din ^^ "STJÅLET '03 - Funnen igjen 08'" Siter Mvh l0Ff > 74' Opel Manta Berlinetta "Stuntbilen" > 84' Opel Corsa "Casanova" X 98' Honda Civic "Japsepinnen" X 91' VW Golf "Fuglespisern" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw320i Skrevet Mars 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2008 meget spesiell historie. må jo nesten beholde bilen nå. sleng ut noen bilder av åssen bilen er nå d. Siter - 2001 peugot 307 2.0 hdi bruksbil - 1985 vw golf 16v gasser prosjekt - 1994 volvo 850 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TwoFingaz Skrevet Mars 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2008 Behold bilen og fiks den opp sånn som den var og enda bedre for og hedre bilen. bilen var nice før,og fikser du den blir den nok bedre ;) Siter [ ] 89 Golf "rat style" http://www.bilforumet.no/golf-ii/194023-bil-2-rat-golf.html [ ] 83 Mercedes 190 E Bruksbil Praise The Lowered! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicola Skrevet Juli 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2009 deta var jo en rørende historie! så bare lurte på hva som skjedde m bilen tilslutt? solgt? vraka? fixa? Siter 99 Saab9-3Turbo <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HrpZ88 Skrevet Juli 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2009 Rørende historie ja, også etter 5år!! hadde det vært bilen min, hadde jeg satt den istand igjen! :) Siter 98 Audi A3 94 VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg