Gå til innhold

Min Golf II Sport

Ranger emnet


Suupra

Anbefalte innlegg

Takk for det:) Det er egentlig fin i lakken, det er bare noen rustflekker her og der, men dem skal jeg,for deretter og bare flekke ut, og deretter rubbe som du sier :)Men skal ivertfall lakkere opp igjen hele panser, bakluka, fangerne.

 

Har 15" Viper felger. Og senkesett, men mangler papir på dem, vet ikke om den forrige eiern har dem enda,men må lete litt først.

 

Du har vel CL, tipper jeg. De fikk aldri 90-fangere.

 

Denne har potensiale. Rubbing, senking og felger gjør endel ;)

 

 

Eirik

VW Golf 2 88 mod 1,8

VW Golf 2 86 mod 1,8

Rieju RR RJ 2000 mod 50 ccm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den er egentlig ikke så ille nei, bare jeg som er litt kresen :P Må rubbe for den er meget matt i lakken.

 

Takk for linker:)

 

Oppdateringer kommer i morgen:)

 

Den lakkern din saa ikke ille ut egentlig, ved rubbing (m roterende maskin) blir den nok veldig fin.

 

Eks paa en billig men gd rubbing: Optimum Compound - 220,- : Scandic Shine AS, Velkommen til vår nettbutikk

 

Ellers har du:

Menzerna Power Gloss Compound S34A - 335,- : Scandic Shine AS, Velkommen til vår nettbutikk

VW Golf 2 88 mod 1,8

VW Golf 2 86 mod 1,8

Rieju RR RJ 2000 mod 50 ccm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

personlig syns jeg det er finest med 10" x 14 eller 15 med senk =)

 

 

RSL cult

SchmiDt TH

Schmidt Modern

 

14,15 eller 16, men ikke 10 i bredda for de faar du alldri innafor hjulbuen.

 

St0tter de 3 forslagene over men kan legge til noen til:

 

BBS rs

BBS rm

Brock b2

Kelskin k4 (sort senter passer bra til din farge)

 

Noen linker til hvor du finner disse felgene:

 

Welcome to TM Tuning - your # 1 source for VW & Audi OEM and aftermarket parts (kelskin)

koolart v/ John Martin Sandvik (RSL og brock)

Quality Autoimport AS (Schmidt og kelskin)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått gjort litt idag også :) Tatt vekk rust under fangere fram og bak, men så glemsk som jeg er så glemmer jeg og ta bilder da vettu:P Men skal få se bilde av sluttresultatet ivertfall :)

 

Kommer i mårra :)

VW Golf 2 88 mod 1,8

VW Golf 2 86 mod 1,8

Rieju RR RJ 2000 mod 50 ccm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk gjort litt idag også. Fikk skifta interiør og diverse andre ting inni bilen. Fikk kanskje ordna meg noen borbet felger for en billig penger, vet ikke hvor bra dem er den men.

 

Men skal lakkere dem ivertfall, hvilken farge anbefaler dere til rød bil? Selv har jeg veldig lyst på Svarte felger på rød bil :)

VW Golf 2 88 mod 1,8

VW Golf 2 86 mod 1,8

Rieju RR RJ 2000 mod 50 ccm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår