-850- Skrevet April 5, 2008 Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 se her ja:) ble fin nå. så du kjørte forbi esso noen ganger i stad, driver vel ikke med råning?? hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet April 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 råning nei, var nede på balkan å henta middagen min bare, hehe.. ble seendes litt rar ut med r-stylinga så høyt opp fra bakken, men hjalp jo en hel del fra sånn den så ut før.. kommer mer så fort bankontoen øker igjen, hehe Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet April 5, 2008 Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 Flott at du skal ha denne lille flippen sort!på R vingen altså ja bilen kom seg voldsomt! få den litt nærmere bakken og noen pene felger så hadde jeg ikke gjort så mye mer, det er vel bare en bruksbil? Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet April 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 bestillt meg flatout five nå i 8x18, 40mm senk og nettinggrillen ligger på posten..Blir greit nok nå.. har tenkt tanken på å btte til klarglasslykter med svart innmat, fordi jeg syns de ser ganske greie ut, bortsett fra parklysa egentlig, men nå ser jeg at hova får inn en klarglasslampe til 850, med blink og hovedlys i en del, med angeleyes. ikke det at jeg trur angeleyes kler 850 så godt, men en one-piece lampe hadde kanskje ikke vært helt feil. Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet April 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 http://www.hova.com/ProductPopup.aspx?filename=342396ONE_1744.jpg Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet April 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 fikk henta grillen på posten og gitteret til fangern på volvo idag.. syns grillen ble ganske bra. men skjærer litt med lampene.. regner med at det blir den nye typen one piece lampene fra hova etterhvert.. se om jeg får henta felgene i oslo til helgen.. Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laffekake Skrevet April 23, 2008 Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 blir spennende å se one piece lampen da... Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=146099 Volvo 855 2,5 10v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet April 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 ja, blir spennede det.. har forhåndsbestillt den nå, men var visst ikke leveringsklar før sent i mai. Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bandit90 Skrevet April 25, 2008 Rapporter Share Skrevet April 25, 2008 Blir bra det der :) Har akkurat samme bil men i svart da :) Må du få på senkesettet da :D Hvis det ser bra ut skal jeg kjøpe likedan, btw hvordan blir det med orginal demperne hvis jeg setter på et 30-40mm senkesett ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet April 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2008 40mm går på orginaldempera uten problem.. kjørte med det på den andre 850en jeg hadde.. skulle vel hatt kw justerbart, men 14lapper er drøyt, hehe. Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet April 26, 2008 Rapporter Share Skrevet April 26, 2008 KW er best! har det på senatoren, ligger som klistra på vegen :) ble bra med r fronten Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet April 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 hakke bruk for det i en bruksbil med slapp motor. var forresten hos shariff og kjøpte dekk igår. 215/35-18. så nå venter jeg bare på at felga kommer til realcar, så ska jeg bytte bremser fjærer og hjul. Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laffekake Skrevet April 27, 2008 Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 khvamåtte du gi for dekka ? Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=146099 Volvo 855 2,5 10v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet April 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 3980 ga jeg for dem.. kunne tenkt meg å kvitta meg med bilen nå. har kommet over ny og større redskap til salgd, så hyl ut hvis noen vet om noen intresenter.. en pm går også fint.. Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet April 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2008 kjerra er solgt... sitter med ett senkesett (40mm) og nettingrill (helsvart) til overs hvis noen er inntresert send pm.. Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg