martinsen-lyd Skrevet Mars 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2008 hei, skal se på en volvo 740 turbo i dag. Det er en 740 turbo 1990med tipper det er en ft/fk motor med 2,4lh el-nett, motor starer ikkje. Bilen stoppa bare når han som eier den kjørte den, etter det så har ikkje bilen starta! noen som veit hva det kan være? Noen som kan gi meg noen tips om hva jeg kan se etter på motoren? ell hva jeg må gjøre for og finne ut no om dissa feila? har tenkt om det kan være -føler på veiva. -bensin pumpa.(trykk/tank) -coil. -ledningsbrudd. trenger tips kjappt!!!! takk for dem som hjelper meg:worshipnissan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aksel Skrevet Mars 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2008 Så lenge det er LH 2.4 på den er det jo diagnose boks! Bare skjekke den for feilkoder så får du nok svar!!:) Siter 740 Turbo 1990 Golf Gti 1983 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Henrik Skrevet Mars 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2008 jeg synn det høres ut som hallgiver ellemente har gått Siter Chevrolet Nova 1969 350 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg