klovnster Skrevet Mars 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 Hei! Her om dagen kokte poloen min.. Hørte fra en Møller bekjent at det var vanlig at termostathuset gikk i stykker på 6N 1.6L motoren.. Skifta så termostathuset og termostaten.. Så fylte jeg på.. Problemet nå er at jeg har luftbobler.. Noen som veit om hvor på slangene det er lufteskruer? Evt hvordan jeg kan få ut boblene? :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyys84 Skrevet Mars 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2008 Hadde noe lignende problem med en audi jeg hadde. Prøv å knip på den feteste slangen som går til radiatoren og se om du får god sirkulasjon i kjølevesken. Da vil nok luftbobler forsvinne. ta gjerne av lokket på kjøleveskebeholderen, så du ikke får vakum. pass på, kan skvulpe over. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Mars 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2008 har testa litt nå, og virker som jeg bare har montert termostaten litt skevt.. på tomgang blir bilen 90 grader, men så fort jeg kjører synker den til 70.. så får bare montere termostaten skikkelig :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg