kris Skrevet August 5, 2002 Rapporter Share Skrevet August 5, 2002 Er det noen som har tips om hvordan man bretter inn skjermkantene på en grei måte?? Har ikke råd til å få dem valset.. :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet August 5, 2002 Rapporter Share Skrevet August 5, 2002 Originally posted by kris Er det noen som har tips om hvordan man bretter inn skjermkantene på en grei måte?? Har ikke råd til å få dem valset.. :( Gummiklubbe, eller vinkelsliper. Jeg har brukt gummiklubba en gang... Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris Skrevet August 5, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2002 Ok, men må man ikke ha noe å holde i mot med, så man ikke bare banker bulker i skjerkanten i stedet for å brette den innover??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet August 5, 2002 Rapporter Share Skrevet August 5, 2002 bare å mugge løs det....så lenge ikke noe synes på utsiden er vel alt bra... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet August 5, 2002 Rapporter Share Skrevet August 5, 2002 Go`slegga. Og hjulbuelist. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet August 5, 2002 Rapporter Share Skrevet August 5, 2002 Det trengs ikke noe å holde i mot. Kantene gir lettere etter enn selve skjermen, og dessuten får du ikke slått hardt nok til å lage bulker. Er litt ukurant posisjon å slå på, så kraften blir ikke rare greiene. Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1GTI Skrevet August 5, 2002 Rapporter Share Skrevet August 5, 2002 Vannpumpe tang og en tre flis funket nesten helt fint foran, hadde nok gått helt bra om jeg hadde tatt meg litt bedre tid, men det var jo så varmt ute. Siter Team dalatrekk rasing 99 Golf Mk4 Tdi highline 86 Audi 90 Quattro 20vt Autronic 90 Golf "Miljødiesel" 87 Golf mk1 cab (snart 16v) 83 Golf GTI Stillestående prosjekt til salgs x mange vw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris Skrevet August 5, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2002 Ok. Fant en side hvor det stod om sliping, blir vel mest sannsynlig det jeg gjør... Bare litt redd for at kantene blir vel skarpe etterpå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet August 5, 2002 Rapporter Share Skrevet August 5, 2002 Har du sånne plastskjermkanter er det jo ikke så farlig hvordan det ser ut under, men hvis ikke du har må du varme opp langs buen til ca 70 grader. Gjorde det på min, varmte med varmepistol til det ble for varmt til å holde hånda på, og banket med vinylhammer. Ble bra greier det. Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg