Mombasa Skrevet Mars 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 En kompis av meg har denne bilen og jeg synes desse felgene er helt sykt stilige... Verken han eller jeg vet hva slags felger det er, og han vil ikke selge dem :P Noen som vet hvilke det er ? Full størrelse: http://img442.imageshack.us/img442/2979/glf22vq8.jpg Siter Audi ftw! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet Mars 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 De er produsert av MIM det er jeg 99% sikker på men hva model det er vet jeg ikke... Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Mars 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 Hvis det er de MIM felga jeg tenker på er de ofte å se på gamle bmwer. (E30) Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mombasa Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Har nå googlet og googlet.... er faktisk sliten! :P Eneste litt eldre MIM felger jeg finner er desse... Har også sendt en mail til MIM så får krysse fingrene å håpe på at de vet noe mer... Siter Audi ftw! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colaboy85 Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 hmmm... MIM har rette eiker! noe som ikke er på bilde av den røde golfen! eikene går innåver rundt felg kanten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mars 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 RH hadde noen med bøyde eiker Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg