doffen24 Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Ble tatt i kontroll for å ha sotet vinduene på fører siden. Hvor stor bot kan jeg få? Doffen24 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Originally posted by doffen24 Ble tatt i kontroll for å ha sotet vinduene på fører siden. Hvor stor bot kan jeg få? Doffen24 Hadde du ikke sotet på andre siden? Blir sikkert halvparten da.... :rolleyes: Hvis de sa du sku få bot så sa de vel summen oxo... Ikke alltid man får bot for det, vanligst å bare få beskjed om at du skal ta det av på stedet før du får lov til å kjøre videre. Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen24 Skrevet November 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Originally posted by borabora Hadde du ikke sotet på andre siden? Blir sikkert halvparten da.... :rolleyes: Hvis de sa du sku få bot så sa de vel summen oxo... Ikke alltid man får bot for det, vanligst å bare få beskjed om at du skal ta det av på stedet før du får lov til å kjøre videre. Begge sider foran var sotet. Fikk ingen advarsel. Doffen24 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Skulle boten komme i posten etterhvert da eller? -Sikkert bare skremselspropaganda, dersom du fikk kjøre videre. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen24 Skrevet November 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Originally posted by TBI Skulle boten komme i posten etterhvert da eller? -Sikkert bare skremselspropaganda, dersom du fikk kjøre videre. :) Jeg får forenklet forlegg i følge purken. Så jeg lurer veldig på hvor stort det blir. Doffen24 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyanide Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Biltilsynet stoppa meg en gang med sota sideruter foran. De sa at jeg skulle ta det av på stedet, ellers skulle de avskilte meg.. Måtte bare pelle det av da.. :( Har sjekket litt i ettertid og soting av vinduer er ikke avskiltningsgrunnlag. Det er visstnok bare en 2er feil som de skal skrive mangellapp på.. Skal huske det til neste gang :D Siter '07 Mercedes C Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Alle slike regler praktiseres nok forskjellig etter dagsformen til personen i uniform, og selvfølgelig sotningsgraden av framrutene. Jeg ble tatt med et "lite" klistremerke i frontruta med reklame for ett eller annet, og det fikk jeg beskjed om å fjerne før jeg fikk kjøre videre. Det er neppe SÅ stor bot - om den kommer i det hele tatt. Skulle tro at de ga deg den på stedet- Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Har fått en på 1000,- å to på 1500,- så dem vet å sette pris på sånt.. Politiet er non k... sugere... Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg