rampi Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 opplever at bilen jukser litt når jeg gir gass, føles nesten som den skal daue av og til. eller at turtallet faller litt. noen andre som har erfaring med dette? Siter - Audi a6 1.8 t 2002 - Golf III 1.6GL 96 - Solgt - Toyota Corolla 88 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 det gjør min også,har byttet plugger og alt det der. uten at det hjalp noe. fikk et tips av en kompis på jobben at jeg skulle sjekke gass spjeldet.da det hadde en tendens til og levre seg rundt det.. skal prøve og se på det i morgen. kan si ifra til deg hvis det hjelper noe... Siter kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs) ------------------------------------------ bmw 318I E-36 94 mod (solgt) *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rampi Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 hører noen folk sier jeg skal kjøpe kondensfjerner og hive oppi bensinen. og få bytta pluggene tar å tester dette imorgen jeg, så skal jeg gi beskjed om dette hjalp Siter - Audi a6 1.8 t 2002 - Golf III 1.6GL 96 - Solgt - Toyota Corolla 88 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg