KaffeKarsK Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 Hei! Jeg lurer på hvor stor bensintank det er på min Nissan Almera 1,4 Sedan (87hk). Det er en 1998 modell.. I manualen står det 50l, men når jeg fylte på tanken i dag, så fylte jeg 36l på den, når nåla var helt på rødt, samtidig blinket "fyll-bensin-røret".. Jeg tror det må være 40l tank på denne.. Kan jo være at det er feil med måleren, men den ser ut til å virke perfekt.. Gikk opp på fulltank straks etter fyllingen.. Siter [o] Nissan Almera 1,4 100hk Sedan 1998 [x] Audi A4 1,8 Turbo Quattro 1996 STV [sOLGT] [x] VW Passat 1,9TDi Syncro 1997 [solgt] [x] Golf 2 Syncro 1990 [sOLGT] [x] Audi 80 16V Quattro 1991 [sOLGT] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minge Skrevet Oktober 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2010 Det er 50 liter tenker jeg. Er hvertfall det på dama sin:) Siter *Just because I don't care doesn't mean I don't understand* *If something's hard to do, then it's not worth doing* *I'm in no condition to drive...wait! I shouldn't listen to myself, I'm drunk!* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
son95 Skrevet Februar 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2011 du må tenke på at du har nokk fortsat 10-20 liter igjen på tanken når nåla er på rødt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg