urutt Skrevet Mars 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2008 Jeg har akkurat fått min første bil, og har lyst til å gjøre noe med den. Ikke style den veldig mye med skjørter osv, men "oppdatere" den litt :) Hva ville dere gjort med denne bilen, uten at det koster alt for mye..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holzmann Skrevet Mars 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2008 Emblemfri grill, senk og 18" felger :) Eventuelt få på liten fanger foran, bak og sideskjørter. Og effektpotte med en eller to utblås:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mars 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2008 Felger og senk først... :D Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
urutt Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 Er det mye arbeid å senke bilen selv? Har lett etter senkesett på nettet, men der står det senkesett til 3B og 3BG, og jeg har så vidt jeg kan se på wikipedia, 5B..? Hvordan ser man hvilken man har? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaSSeR Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 Felger, senk og lakker fangerne! Det blir en helt annen bil når du får gjort det! Siter [o]'90 Opel Omega 2.0i [o]'90 Opel Omega 3000 24v [o]'96 Opel Vectra 1.7TD [x]'78 Opel Ascona B 2.2i (2-Dørs) [x]'89 Opel Omega 2.0 16v Turbo "Lille Krokan" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holzmann Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 Enig med SaSSeR, Bare lakker di fangerene du har =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 Felger, senk og lakker fangerne! Det blir en helt annen bil når du får gjort det! Gjør som han sier! Det er det beste du kan gjøre med en bil. Biltema, thorsov og andre lignende butikker er fy-fy ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 Er det mye arbeid å senke bilen selv? Har lett etter senkesett på nettet, men der står det senkesett til 3B og 3BG, og jeg har så vidt jeg kan se på wikipedia, 5B..? Hvordan ser man hvilken man har? Det står vel i vognkortet ditt!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenut Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 du har en 3B passat:) Senk+felger, å evt lakker helt ned. Toning av vindu å evt en emblemfri grill;) Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jushekaggen Skrevet Mai 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 Er det mye arbeid å senke bilen selv? Har lett etter senkesett på nettet, men der står det senkesett til 3B og 3BG, og jeg har så vidt jeg kan se på wikipedia, 5B..? Hvordan ser man hvilken man har? Jeg tenkte også på det samme når jeg kjøpte min passat forleden. så jeg fant ut at jeg hadde en 3BG, den kom i 2001 overgang til 2002. Og fra 1997 var det 3B fikk jeg beskjed om når jeg ringte møller og spurte de. De sa også til meg at det ikke var noen spesiell forskjell på 3B og 3BG når det gjaldt understell, så om du bestilte senkesett til ene eller andre spilte ingen rolle. Jeg bestilte meg justerbart senkesett, som er tüv godkjent nå. av merket jansport, koster 3000 kroner! det synes hvertfall jeg at det var verdt prøve;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg