Gå til innhold

Styling til Carina E

Ranger emnet


SupraJensen

Anbefalte innlegg

jeg fant et svar pået likt spørsmål på nettet, så jeg bare limer inne svaret her

 

nor det gjelder Carina E er det ikke så mye styling å få tak i:(

 

Men det finnes orginal styling

til sedan er de leppefora og bak samt skjørt + vinge bak på lokket.

 

til stajonsvogn fins det leppa foran +vinge bak.

 

koster ca.2000-2500 per del.

 

Ramstad Bil AS driver med styling og trimmig av toyota.

 

Hos dem kan du få mye til din carina E 3 forskjelige støt fangere fora side skjørt + netting grill som er veldig fin.

 

du kan kontakte Ramstad Bil AS

 

Telefon: 69 89 53 00

Telefaks: 69 89 53 49

Email: ettermarked@ramstadbil.no

eller se deres side http://www.ramstadbil.no/trd/

1997 MB C200 - 1998 Opel Tigra 1,4 16v - 2000 Opel Vectra B stv 2,0 16v - 1997 Opel Vectra B stv 1,8 16v - 1994 Opel Vectra A 2,0i - 1995 Opel Vectra A 2,0i - 1987 BMW e30 320 - 1990 VW golf mk2 gti - 1986 VW golf 1.3 - 1982 Opel corsa 1,6 gsi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Postert

Boster

Tunemaster

TTE

 

kun disse pakkene som er å få tak i idag, ergo ikkje så mye å velge mellom.

TTE lages ikke meire men kan få tak i privat, eller lage stypeformer for å lage glassfiber styling.

 

Jeg har hele TTE settet til sedan/hetchback og GTI stylinga til TTE samt TTE bakpotte til 2.0GLi liggende ;D

 

andående grill så fåes dæm ny på Toyota, mekonomen osv. skal du ha nåkka spess, må du modifisere grillen du har ;D

 

er bare å spørre om dere lurer på noe, for Carina E er noe jeg kan en del om :P

00' Lexus IS200 TTE (bruksbil)

92' Toyota Carina E 2.0GTi (prosjektbil)

94' Toyota Carina E 2.0GLi (solgt)

99' Toyota Corolla 1.3Luna (solgt)

01' Yamaha MountainMax 700triple (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...
hei. er det noen som vet hvor jeg kan finne styling til toyota carina E? :) har lyst på tunemasters, booster eller original GTI styling :P

 

svar står lenger opp i denne tråden;)

styling til carina e e ikkje daglidags lengre... men kan finnes litt;) http://www.extremestyling.dk dem har jeg brukt MASSE!;) der er alt mitt bestilt;)

 

nå har jeg ikkje prøvd å sette styling ifra corolla på carina... men kan gå med en godel modifikasjoner;) må knaskje breddes da carinaen e litt bredere enn corollaen:P

00' Lexus IS200 TTE (bruksbil)

92' Toyota Carina E 2.0GTi (prosjektbil)

94' Toyota Carina E 2.0GLi (solgt)

99' Toyota Corolla 1.3Luna (solgt)

01' Yamaha MountainMax 700triple (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Hei!

 

Eg lurer på om det går an å få tak i evt brukt styling?? er student så har kje så sinnsjukt mykje å hiva rundt meg med!

Så dersom noen som leser denne posten finner ut at dei evt vil selge stylingen sin! Så veldig gjerne kontakt meg! Karianneml@hotmail.no !

 

Eg har lyst å få styling på bilen før juli :) for då e da jo Gatebil på rudskogen! ;) Gleda meg som ein unge ;) hehe

For i fjor når eg va der oppe va eg mega skuffa for at det ikkje fantes ein einaste toyota Carina E der:P også på veien HEIM såg eg ein. mega skuffa :(

Toyota Carina E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Hei!

 

Eg lurer på om det går an å få tak i evt brukt styling?? er student så har kje så sinnsjukt mykje å hiva rundt meg med!

Så dersom noen som leser denne posten finner ut at dei evt vil selge stylingen sin! Så veldig gjerne kontakt meg! Karianneml@hotmail.no !

 

Eg har lyst å få styling på bilen før juli :) for då e da jo Gatebil på rudskogen! ;) Gleda meg som ein unge ;) hehe

For i fjor når eg va der oppe va eg mega skuffa for at det ikkje fantes ein einaste toyota Carina E der:P også på veien HEIM såg eg ein. mega skuffa :(

 

Beklager men selger ikkje noget av min styling da dette er verd gull idag :P men kan sikkert gi beskjed om jeg finne noe styling som er tilsalgs ;)

Haha Carina E er jo ikkje en bil som blir pimpa opp, derfor ingen som orker å stille me sine biler :P tengte at jeg skulle stille opp med min bil, men så e d jo ikkje en supra akkurat :P kanskje jeg tar meg en tur me GTien når den er på veien igjen :P

00' Lexus IS200 TTE (bruksbil)

92' Toyota Carina E 2.0GTi (prosjektbil)

94' Toyota Carina E 2.0GLi (solgt)

99' Toyota Corolla 1.3Luna (solgt)

01' Yamaha MountainMax 700triple (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • 1 month later...

Hei jeg selger ikke TTE stylingen mine da jeg har en GTI som skal bygges ;)

og skal du velge så går du for supravinge, ikkje aluvinge på Carina da bilen har for runde linsjer til en slik vinge ;)

00' Lexus IS200 TTE (bruksbil)

92' Toyota Carina E 2.0GTi (prosjektbil)

94' Toyota Carina E 2.0GLi (solgt)

99' Toyota Corolla 1.3Luna (solgt)

01' Yamaha MountainMax 700triple (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår