The celica Skrevet Mars 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 hei alle sammen er det noen som veit om hvor jeg kan få ettermontert sentral lås på min celica t20?? skulle helst hatt med fjernkontroll og evt at blinlysa funker;) hvor mye vill detta koste evt er dette vannskelig å gjøre selv?? på forhånd takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soundstyle88 Skrevet Mars 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2008 kjøpte sentrallås(fjernstyrt) hos Kenth Auto & Tuning AS til min celica t-20. Er ganske ergelig at disse bilene kjeldent har sengtrallås...vanvittig idiotisk igrunn :( Men må advare deg på forhånd, skulle få min toypta forhandler til å montere dette på bilen..tegninger og innstrukser fulgte med, men tror du de tullingene klarte jobben..NEI..så skal få en kamerat til mandag til å hjelpe meg, vil liksom ikke anbefale deg å kjøpe sentrallåsen der, hvis jeg ikke selv klarer..men du kan være flink og heldig :) Siter http:/www.valsemesteren.no - Valsing av hjulbuer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iceman22 Skrevet Juni 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2008 Da må de på toyota være noen tullinger ass soundstyle... Kjøpte selv fjernstyrt sentrallås til celica t20, jeg og "pappa" fikk det på helt fint sammmen med blinklysene, tok litt tid å få jobben gjort men det var værdt det. Siter A-B bil: - Toyota Celica 2.0GT T20 Driftebil/lekebil:- Nissan Skyline R33 GTS-T 93 350HK (tilsalgs) Driftebil prosjekt: AE86 sprinter trueno JDM Sommerbil: Toyota MR2 SW20 Turbo (prosjekt) Vinterbil/lekebil: Ascona B 77mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loft89 Skrevet Juli 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 Kompis har kjøpt seg ett sett for å montere, veldig få deler og virker simpelt. Han har også toyota men ikke celica, i den var det ordnet klart til sentrallås. Er jo mulig det står i toyotahåndbøker du får kjøpt hos mekonomen o.l sider. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soundstyle88 Skrevet Juli 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 hehe..vet, de på Toyota i Halden er noen noobs da :P Jeg og kameraten min fikk installert det uten noen spesielle vansker, tok bare litt tid. Dro opp til Toyota Halden og sjellte de ut der for at 2 gutter på 18 år klarer å montere sentrallås på en bil, men ikke de som er utdannet og jobber der..lol..de holde kjeft da :) Siter http:/www.valsemesteren.no - Valsing av hjulbuer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg