vwgolf2 Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Originally posted by pahf Som alle de andre sier, må du ihvertffall drite i autospar! ikke alle.... :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 NBS er så dyrt at jeg blir kvalm...... Og de tar ikke fem øre for å sende deg noe piss som de har ødelagt eller solgt deler av, for å sjekke om du er idiot nok til å bare akseptere det.... Garvik er greit og kjapt HVIS de har ting på lager.... Har handlet mer der enn de aller fleste, for en tid tilbake (nå handler jeg ingenting i Norge) og det viser seg gang på gang at hvis de ikke har på lager så snur de opp ned på hele nordkalotten for å få deg til å vente til de har. Løgn og bedrag. Det gidder ikke jeg. Det har vært så mye trailere med motorhavari og ferger som har måttet snu, det har vært lager som har blitt ranet og det tar helt av....... Ler meg jo ihjel i ettertid, men når du står der så er det faktisk ikke så kjekt..... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 90 fanger får du jo kjøpt på hvilken som helst rekvisita butikk som selger karosserideler. Hva med å høre med den som ligger nærmest deg? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg