urutt Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 Hei! Jeg har hentet en bil i dag, men liker ikke at grillen er sort, synes det er mer stilig med sølvgrå grill ;) Hva med å gjøre noe så enkelt som å male eller spraymale grillen? Ja, dere forstår poenget ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet Mars 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 Jeg for min del lakkerte den sølvgrå grillen min sort fordi jeg synes det ser mye bedre ut! :) Men grillen klarer du fint og lakkere selv og få en ganske greit resultat ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
urutt Skrevet Mars 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2008 Ja, men da vil vel resultatet bli ganske matt, ikke "skinne" som det jo gjør på de nye passatene.. Har også tenkt på å kjøpe ny grill, men ser bare sider i USA, noen som vet hvor jeg evt. kan kjøpe en ny grill i norge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olef Skrevet Mars 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2008 Grill kan du kjøpe på utallige stylingsider hvis du skal ha en spesiell, eller hos VW hvis du skal ha orginal. Jeg kjøpte hos bs bildeler, og det ble sånn: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet Mars 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2008 Ja, men da vil vel resultatet bli ganske matt, ikke "skinne" som det jo gjør på de nye passatene.. Har også tenkt på å kjøpe ny grill, men ser bare sider i USA, noen som vet hvor jeg evt. kan kjøpe en ny grill i norge? Ikke hvis du gjør det ordentlig? Kjøp en boks lakk og klarlakk på bilxtra eller lignende plass så er du langt på vei. Men synes heller burde beholde den svart og gå for emblemfri. Ser mye bedre ut. God side som du bare burde lære adresse på først som sist: TM TUNING - your connection for European aftermarket and OEM VW and Audi parts Holder til i tyskland, ganske fine priser spesiellt nå som dollaren er så lav. av norske siden synes jeg Kenth Auto & Tuning AS er ganske grei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg