Marius88 Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 Bilen har stått i ett par dager nå i nedoverbakke, og når jeg skulle ut å starte den i sta så kom det en voldsom høy tikke lyd fra motoren. Dette gir seg ikke heller og det er greit med olje. Hva kan dette være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius88 Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 Kan det være kjede som er løst? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaliber Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 hey! vært borti det samme problemet jeg og. tikke lyden vil mest sannsynelig være ventilløfterne dine! fyll på mere+ekstra olje, så kanskje det går seg til litt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius88 Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 Hm. prøvde å fylle på litt olje, men burde jeg fylle på ganske mye da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius88 Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 Men det virker ikke som at det er ventilene for det bråker jævlig mye. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaliber Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 hvis det er ventilløfterne høres bilen ut som en symaskin, kakkle lyden er skikkelig høy.. kan prøve med sånn ventilløfter "smuring" da.. usikker på hva det heter, men biltema har noe slikt! du må fylle på ganske mye olje for å smøre ventilene godt etterpå, eventuelt tappe av siden! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius88 Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 Må jeg av med toppen da vis jeg skal ha på sånn smøring eller er det bare og helde på sammen med olja eller bensinen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaliber Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 skru opp oljelokket du;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius88 Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 Takker, da prøver jeg det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius88 Skrevet April 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 Det var ventil løfterne mine som var gåne, men fungerer det da og fylle på masse olje og tappe av senere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg