lroedal Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 Sliter en del med skraping i hjulbuene bak... :( har rh cups med 195.45.15-dekk, som er spacet ut 20mm.. :) vet desverre ikke et :/ Er det noen smarte knep for å unngå dette? eventuelt hvordan hever jeg bilen bak med fk justerbart? Har de kloene som trengs, men vet ikke hvordan jeg bruker de... :( Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 Hvor breie er felgene? Og ta av og se på innpresset på felgen. vesentlig i sammenhengen.. Det du kan gjøre er enten å valse, heve den, eller få på stivere understell/bumpstops. hever du den, blir det.. ..mindre kult? :D hvis du skjønner meg? Ta å sleng på en 10mm spacer i stedet bak, og prøv da ;) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 Koster ikke spacere en del da? :/ hvor står innpresset skrevet hen da? Har FK for øyeblikket, er stivheten justerbar på dette? Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 Kan koste noen kroner for noen årntlige. Får jo også billig vræl for slikt og ingenting... Innpresset står på innsiden av felgen. :) Om du har hardhetsjustering på FK settet spørs på åssen modell du har. Jeg har ikke på mitt, men det er det på flere av de litt kostbare til FK. Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 Syns bare det er litt dumt å kjøpe ny til mangeg penger, så viser det seg at det ikke fungerer .:( Kan prøve å finne ut innpresset i løpet av dagen. :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 Stikk på Kjøkkentema og kjøp 5mm spacere. koster 15kr/stk ell.no og prøv deg frem. Når du er sikker i din sak kan du handle av Manton Racing. Jeg har kjøpt bolt-in spacere der og de holder høy standard på arbeidet og prisen lav. :thumb Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Mars 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 Har funnet ut at det blir like greit å heve bilen ca. 10mm, da det blir ca. tilsvarende høyden bak før jeg satte inn anlegget mitt. :P Da skal det slutte å skrape, uten at det blir spesielt høyere i hjulbua :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 La for øvrig merke til at den er lavere på venstresiden enn høyresiden? Skraper mest på venstreside... Noe som kan gjøre at det siger? ELler har forrige eier vært slapp når han har justert settet? Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Mars 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 Sett bilen på flatmark og mål senter felg til topp skjermbue. Det skal jo være likt på begge sider. :) Det må ofte justeres forskjellig på hver side av bilen, pga vektforskjell etc :thumb Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Mars 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 Okok, takk for det :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg