fred_stian Skrevet Mars 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2008 Oh yes!! Count me in!! :D Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Follostyling Skrevet Mars 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2008 Kommer det noen modeller (damer) til treffe eller blir det bare fokus på bilder av kunn biler ??? Siter volvo 240 tic T-red styling, super dtm osv. prosjekt volvo 245 b21et 77 mod. volvo 240 86 + volvo 245tic 87 245 78/90 me b23ET 60/60 polo 6n me rieger styling-seat toledo 94 2,0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet Mars 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2008 :ahahahhaha: Er ikke så farlig med damer for min del hvertfall! Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet Mars 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2008 Kommer det noen modeller (damer) til treffe eller blir det bare fokus på bilder av kunn biler ??? er på G med et modellbyrå nå....så vi får se;) Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primera racing Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Har på følelsen av dette kommer til å bli ett kjempe bra treff:) Med tanke på modeller, så kunne jo det vært kult å:) Siter Nissan Primera p11-144 WIP (X)Volvo 850 turbo (X) Nissan Primera P10 SRI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Moe Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Morro:) Har kvitta meg med Canon 350D fra i fjor, så håper Eos 20D kan overta jobben med glans. Må få testa det litt i god tid innen dette treffet. Mange fine biler som allerede er påmeldt. Lookin goood:) - Joachim Siter joachim_gitar@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Har på følelsen av dette kommer til å bli ett kjempe bra treff:) Med tanke på modeller, så kunne jo det vært kult å:) jeg har bestilt bra vær ;) Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primera racing Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 jeg har bestilt bra vær ;) Det har jeg også, så hvis alle gjør det burde det være ett lite håp:p Siter Nissan Primera p11-144 WIP (X)Volvo 850 turbo (X) Nissan Primera P10 SRI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim-s Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 jeg er med jeg også, er det fult med biler? skal høre med en bekjent om han er int i å vise frem bilen sin Siter Bitchen til Onesome... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mars 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 regner med at du holder Liverpool paraplyen min for meg hvis det regner? :) muahaha haha, ja, kun hvis du har på deg ei united trøye! :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet Mars 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 haha, ja, kun hvis du har på deg ei united trøye! :D litt skeptisk til å stille opp i BARE united trøye assa... kommer så mange kameraer a gitt?! :P Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Curb Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 jeg er med jeg også, er det fult med biler?skal høre med en bekjent om han er int i å vise frem bilen sin Er ikke fullt ennå, så bare å sende en forespørsel ;) litt skeptisk til å stille opp i BARE united trøye assa... kommer så mange kameraer a gitt?! :P Haha.. DET er grunnlag for å bli bortvist fra banen :assman Siter http://www.oljalyn.com/slauk / www.98super.no / http://www.slauk.deviantart.com FOTO AV DIN BIL? Send meg en PM/ Mail, så gjør vi kanskje en avtale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mars 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 litt skeptisk til å stille opp i BARE united trøye assa... kommer så mange kameraer a gitt?! :P hvordan og hvorfor du klarte å vri dette til å kun ha på deg united trøye aner jeg ikke :redbite :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet Mars 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 Haha, er vel ingen andre enn Petter selv som forstår tankegangen hans.. Begynner å bli en del feeete biler nå :D Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Mars 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 Det er ikke noen som er så flinke til å gå i veien for fotografen, som andre fotografer.... Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg