brommle 10 Report post Posted March 12, 2008 Hei har en 2002 mod som jeg ønsker å få reg. for 4 i baksetet. Bilen er i dag reg. som kombinert bil. 5 seter Har funnet en bil på nettet 1999 mod som er reg. for 4 bak. Der var det satt inn dobble magebelter i baksetet. Er det noen som har erfaring/kunnskap om hvordan dette skal gjøres? Jeg ønsker ikke og omregistrere til personbil Quote Share this post Link to post Share on other sites
kverulatus 10 Report post Posted May 17, 2008 Det er enklere å sette inn en klappsete framme. Altså skru ut midtkonsollen og sette inn sete der. Ganske grei jobb i bunn og grunn. At det er satt inn doble magebelter i baksete syns jeg er rart da det er 3 separate sete-enheter bak. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nnnt2003 10 Report post Posted October 22, 2008 Hei har en 2002 mod som jeg ønsker å få reg. for 4 i baksetet.Bilen er i dag reg. som kombinert bil. 5 seter Har funnet en bil på nettet 1999 mod som er reg. for 4 bak. Der var det satt inn dobble magebelter i baksetet. Er det noen som har erfaring/kunnskap om hvordan dette skal gjøres? Du må sette inn et "Orginalt" mavebelte bak. ta med regnr til den andre Forden,,,, jeg har samme bil og skal også gjre dette. NB, belte må være av samme type som du har fra før. I utgangspunktet er baksetet ca 12cm for smalt, men de har godkjent dette en gang før og da må de gjøre det igjen. ps det går en slik i Bærum også. Quote Share this post Link to post Share on other sites