magpre Skrevet Mars 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 hei, har problemer med å få min nissan 200sx s13 godkjent hos biltilsynet. =/ jeg trenger derfor et orginalt eksos anlegg (kun fra katalysator og bakover)noen som har ett jeg kan låne eller eventuelt kjøpe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_jonas Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 hei, har problemer med å få min nissan 200sx s13 godkjent hos biltilsynet. =/ jeg trenger derfor et orginalt eksos anlegg (kun fra katalysator og bakover)noen som har ett jeg kan låne eller eventuelt kjøpe? Jeg har et du kan sikkert låne hvis du ennå ikke har skaffet deg et? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magpre Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Jeg har et du kan sikkert låne hvis du ennå ikke har skaffet deg et? har ennå ikke skaffet meg ett nei, du kan legge meg til på msn så kan vi avtale snakke mere om det der ;) magnus_360@hotmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg