Sunhjem Skrevet Mars 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 Heisann. Noen som har erfaringer med å handle på ebay her? Toll avgift? Moms? Frakt? Er det trygt å handle der? Håper noen kan svare meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Håkonsen Skrevet Mars 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 hei. er helt trygt å handle på ebay. hør me selger om han ikke sender som gave før du byr, så slipper du toll og moms:) Siter - Vw Caddy 2006 + Audi A3 1999 (solgt) + Audi A3 2004 (solgt) + Mazda 323F 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birgerg Skrevet Mars 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 jeg har bare gode erfaringer med å handle på eBay. Bare husk å sjekk tilbakemeldingene til selger før du handler. På bildeler er det bare Moms ingen toll. Momsen regnes ut fra pris + frakt. Skal du kjøpe noe stort og/eller tungt, kan jeg anbefale JetCarrier - magnum NO AS, Norway, Sweden, USA Siter Bmw " The Ultimate Driving Machine" E30Cosworth.no Prosjekt: BMW E30 Cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafreaks Skrevet Mars 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 Bruker ebay i snitt noen ganger i mnd, og er tryggere enn handel i norge, er kun i norge eg har blitt snytt av firmaer eller private. eg føler meg iallefall helt trygg på ebay, og bruker jetcarrier også til større deler eller deler eg må ha som selger ikke vil sende til norway, skal selv kjøpe en grill og diverse interiør til passaten min på ebay, Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Maks 5 linjer i signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunhjem Skrevet Mars 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 Okay. Takker for svar.:thumb Skal muligens handle noen baklykter og noe stasj til min -02 Passat. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafreaks Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 Baklysene er nok ikke lovlige i norge om de har rød blinker som de pleier i usa, men pleier ikke vera noe problem før eu, har selv røde blinkers på min mazda mx5, og hadde de også på når eg var på biltilsynet og godkjente senkesettet,. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Maks 5 linjer i signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunhjem Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 Baklysene er nok ikke lovlige i norge om de har rød blinker som de pleier i usa, men pleier ikke vera noe problem før eu, har selv røde blinkers på min mazda mx5, og hadde de også på når eg var på biltilsynet og godkjente senkesettet,. Er nok orginalykter, så det ska nok gå fint:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg