saabaero Skrevet Mars 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 Sitter her med en corsa a med raset motor og en r1 motor med 175hk. Funderer på å putte motoren i bagasjerommet til corsaen med kjededrift til bakhjulene. Noen som tror noe om dette? Denne bilen skal ikke registreres og kun brukes som herjebil på private veier!:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Mars 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 Deilig om kjedet ryker og du får det i bakhue;) Men vil jo ikke akkurat bli billig uansett hvordan vender og vrir på det, pluss en hel masse jobb Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saabaero Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 Vil vel ikke tro at det blir dyrt... Når jeg har bilen og motoren kan jeg neppe tro at det blir dyrere enn 10-20000... Er det noen som tror at det er gjennomførbart? Noen ideer til hvordan jeg skal gjøre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mars 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 Er jo bygd flere biler med mc motor i ræva, så det går nok bra. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saabaero Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 Er jo bygd flere biler med mc motor i ræva, så det går nok bra. Vet det, men klarer ikke finne noen sider der jeg kan se bygget deres steg for steg! Hadde vært kjekt å sett hvordan de har løst forskjellige ting. Driver på og ordner garasje nå, så iløpet av et par dager begynner jeg å strippe ned bilen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mars 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 Mini med hayabusa motor: www.miniboost.no Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Mars 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 Polo 6n rwd med GSXR-motor (byggetråd) :D Burning A Suzuki GSX-R 1000 engine was fitted behind the driver’s seat and attached to a Kart-style rear-end (read: no differential). It eventually gets up and running, but the straight axle causes the car to bounce around violently and is impossible to control, not so good for drifting, so the owner is currently working on a new axle utilizing stock suspension parts. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saabaero Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 Set at poloen har en slags diff bake med driknuter ut til hjulene. Shortcar kjører jo med helt stiv bakaksling og det er vel mye enklere å få til enn å lage seg en slik diff... Noen som kan lage en slik diff på bestilling kanskje?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trampen Skrevet Mars 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 Sitter her med en corsa a med raset motor og en r1 motor med 175hk.Funderer på å putte motoren i bagasjerommet til corsaen med kjededrift til bakhjulene. Noen som tror noe om dette? Denne bilen skal ikke registreres og kun brukes som herjebil på private veier!:cool: Du er ikke interesert i og selge motoren istede da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg