plogenA4 Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Skulle hatt kontakt med _Greger_ på vwaudiclub.no. Er ikke medlem der, og har ingen planer om å bli det for øyeblikket. Noen som orker å sende han en pm og be han kontakte meg på: kimteit@hotmail.com angående noen baklykter til B5 sedan? :) Siter 1996 Audi A4 1.8T Sedan 1995 Audi A4 1.6 Sedan- solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Må ha fulle navnet hans da, for å kunne det. Gi meg heller en link til en evt. annonse på vwaudi forumet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plogenA4 Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Må ha fulle navnet hans da, for å kunne det. Gi meg heller en link til en evt. annonse på vwaudi forumet. Deler selges: Styling Audi A4 B5 og VW Golf 2 (nye bilder og priser) - Medlemsforum der:) Tusen takk! (er ikke greit å være blakk) haha Siter 1996 Audi A4 1.8T Sedan 1995 Audi A4 1.6 Sedan- solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Da har jeg sendt han en melding. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg