xZoPpY Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Hei Er det noen her som vet hva den billigste måten å frakte en bil fra oslo til bergen er? Om jeg skal kjøre må jeg vel kjøre over sørlandet for å slippe alt det dårlige været over fjellene.. Men lurte på, hva med å få bilen inn på et tog eller biltransport? Noen som har erfaring med dette, og som kan gi meg noen tips? Pris sånn ca på alternativene? Takker for hjelp på forhånd :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Hei Er det noen her som vet hva den billigste måten å frakte en bil fra oslo til bergen er? Om jeg skal kjøre må jeg vel kjøre over sørlandet for å slippe alt det dårlige været over fjellene.. Men lurte på, hva med å få bilen inn på et tog eller biltransport? Noen som har erfaring med dette, og som kan gi meg noen tips? Pris sånn ca på alternativene? Takker for hjelp på forhånd :) hallo, vi transporterte en BMW 528i turbo en gang fra Trøndelag te Gardermoen med autolink, det var den eneste bilen som skulle transporteres helt te gardermoen, dette betalte vi ca 1600kr for. Dette var med de blå lastebilane fra autolink... det var ihvertfall min erfaring da, håper det hjelper meg på en eller anna måte.:rolleyes: Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xZoPpY Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Takker for svar! :) Da skal jeg ringe på til de i morgen :D Håper det ikke koster mer enn 2000 kr da...hmhm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg