aasern Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 har en 89 mod golf 1,8 som jeg kjøpte nå.skal plukke den ned nå og se hva som skjer.tror det blir en del forandringer.har satt på senkersett.emblem fri grill.16 v stoler og få se hva som skjer nå etterhvert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aasern Skrevet Mars 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 da ble det bestilt andre baklamper,nye forksjermer,kanaler,hjulbuer og hvite instrumetskiver Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aasern Skrevet Mars 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 åssen svarte f legger man inn bilder a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 bruk enten... Imageshack.us eller Photobucket.com så laster du opp bilder der og kopierer en IMG code så limer du inn =) eller code til forum Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aasern Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 nå har jeg renska hele bilen.ingen rust i gulvet men støtdemper festene bak så ike bra ut.blir nok noen timers jobb der ja.har fått tak i 16v intreør og diverse andre ting.kommer litt bilder etterhvert her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Mars 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 Velkommen til forumet :) Mitt tips: Lage en mye mer oversiktelig tråd, men bilder og detaljerte planer i første post. Del inn i avsnitt og gjør alt oversiktelig (stikkord; Hele setninger, tegnsetting, flere linjer. Ikke ei stor smørje med ord...). Og lag et bedre, eller i det hele tatt et topic, sånn at det alt blir mer oversiktelig, og tråden in blir personlig :) Lykke til. Mvh Tore Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg