ExvaliBuR Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 Da har jeg en utfordring til. Hvordan i svarte skal jeg få en KW-AVX810E til å passe i en '97 A4 dash som har 1DIN spiller og, tydeligvis, "klima"anlegg i? Finnes det noen brakett for å flytte klimastyringen ned, trenger ikke askebeger, ei heller sigarettenner. Ja, jeg trodde dette var en 1DIN løsning hvor skjermen var mekanisk før jeg bestilte den. Dremle i dashen er liksom siste utvei. Og, er det plass i det hele tatt bak i der? Siter "This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 Du trenger den midtkonsoll delen fra facelift modellene og aluminium rammen som hører til. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExvaliBuR Skrevet Mars 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 Du trenger den midtkonsoll delen fra facelift modellene og aluminium rammen som hører til. Dette fåes fra Møller f.eks? Vet du hva pris på dette er? =) Siter "This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 Jes, du får den der. Aner ikke hva prisen er desverre. Fant denne da: VW-Audi Club Norwegen - www.vwaudi-club.no - 500kr Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExvaliBuR Skrevet Mars 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 Ah! Nydelig! Takker så mye for hjelpen! =) Siter "This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 ser en del bygger om orginalen og flytter klima ned til plassen til askebeger og sig tenner .... da har man plass til skjermen med litt modd.... eller kjøp den som det ble linket til :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExvaliBuR Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Da lurer jeg litt på om hvor man får taki den aliminiumsdelen som kan feste 2din spillere? Fortsatt hos møller? Siter "This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Da lurer jeg litt på om hvor man får taki den aliminiumsdelen som kan feste 2din spillere? Fortsatt hos møller? Mest sannsynlig ja. Kan jo sikkert prøve å montere uten den delen da. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExvaliBuR Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Hmm... Også er det vel kjekt å ha den "plata" forran så ikke alt av kabler og slikt synes... hehe... Får prøve å ta meg en tur til møller. Siter "This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg