Gå til innhold

Street Racing

Ranger emnet


colt

Anbefalte innlegg

Hva er deres holdninger til street race på offentlig vei?

Finnes det noe "organisert"(blant venner og kjente) form for racing i norge?

 

NB! Oppfordrer ikke til noe ulovlig, men er muligens intressert i å lage en slags dokumentar om dette ved en senere anledning.

 

-Colt

Opel Vectra B 1996mod 1,8 16V

-Lite gjort hittil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det vært organiserte løp før i tiden(5/6 år siden)

Da dette pågikk var jeg med på og organisere dette..det var ufattelig morro da..Men til ettertanke er dette IDIOTISK og drive med..

Plutselig en dag går dette utover en stakkar som går langs veien!!!!

 

Jeg personelig vil prøve og holde alt av "morro" kjøring til bane

http://www.ilder.no

 

 

Ikke glem og registrer dere påBilcross forum :: Hovedsiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs vel litt på omstendighetene. Å gi på bil mot bil på en rett, oversiktlig vei uten å sette halve byens liv i fare har jeg for så vidt ikke så mye i mot, men å kjøre så det kan gå utover andre, på uoversiktlig vei eller i bebygde områder synes jeg ikke noe om. Bil skal være gøy og trygt, ikke gøy og livsfarlig for deg selv og andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mening t Street Race på offentlig vei er som andre har sagt, sålenge det er på et kontrollert område med klar sikt er det greit, men med en gang det er over på en uoversiktelig vei synes jeg folk kunne holdt seg unna... Men det aller beste er som sagt før det og, på bane... Der det er lukket og ingen som kan bli meid ned o.l. Så alt i alt er vel min mening at Street Race ikke burde forekomme... Selv om det hadde vært gøy å prøvd:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det i det hele tatt er noen i Norge som driver med dette i "organisert" form, tviler jeg på at de er så veldig interresert i å lage noen slags dokumetar om det!

 

Husker oppstyret det ble for noen år siden da det lagt ut noen filmer av noe kappkjøring i en tunnel i Oslo området...

Omega A 90

Ascona B 78 - prosjekt

Omega B 94 16V - selges i deler! Send pm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner skepsisen deres... som Mikky`en sa at det hadde vært moro og prøvd. Har vel no egentlig insett at det ikke er noe vits i å lage en slik film siden det er så få som driver med dette. Ble litt inspirert av "Vehicular Lunatics" osv...

Opel Vectra B 1996mod 1,8 16V

-Lite gjort hittil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes alltids noen som holder på, og vet at det har vært kappkjøring her i byen ved at de hadde "poster" som sto vakt for snut og annen trafikk. Men at det finnes noen i verden som vil ha oppmerksomhet rundt ulovligheter som det, tvilsomt...

 

Synes forsåvidt ikke det er så galt såfremt de ikke står i fare for å skade andre enn seg selv. Noe som skal mye til for selvfølgelig så jah, alt i alt veldig negativt innstilt til slik kjøring.

 

Slædder du å treffer noen i "litt" fart så er det liksom ikke så fettnøye, treffer du noen i 160 front front er du morder og dau, dårlig deal imo...

Skoda Octavia -99 1.6 SLX Bruksbil

Opel Omega 3000 -88 Blir restaureringsprosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår