Kristian_E Skrevet Mars 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 Når jeg kjørte hjem fra jobb nå for 30 min siden begynte en knirking i demperen(?) på venstre side foran. Jeg vasket bilen litt sent på ettermiddagen i går og det frøys på utover kvelden. I dag har det regnet og vært fuktig og litt kaldt.Lyden har ikke vært der før i dag. Lyden kommer også når jeg svinger, men det er nok fordi demperen da beveger seg. Når jeg "trykker" ned på panseret må jeg legge en del vekt på før jeg trykker demperen så langt sammen at det knirker. Noen som vet hva dette er? Kan det bare være fuktigheten/været? Vil jo ikke ha denne knirkingen uansett! Kan jeg prøve å smøre noe?! Håper noen har råd! Mvh. Kristian E. Siter Audi A4 1,8l B5 '95 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet Mars 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 sikkert en eller annen foring som har tatt kvelden.. men eg kan ikke så mye om d der.. Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 er mulig det er en foring ..... det sitter to innerst ved demperen øverst og to under lengst vekk fra hjulet Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg