plogenA4 Skrevet Mars 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 På utkikk etter felger og dekk til min A4 B5 (1995). Noen som vet om noe bra eller har noe liggende? Har ikke tenkt å legge så alt for mye penger i det. Kjøper gjerne brukte felger. De skal brukes med sommerdekk. Siter 1996 Audi A4 1.8T Sedan 1995 Audi A4 1.6 Sedan- solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 Sjekk ut finn.no, søk etter "5x112" eller "audi" på Torget > Bil-, MC- og båttilbehør > Dekk og felger, så finner ud mye ymse. Sjekk også ut markedsplassen på VW-Audi Club Norwegen - www.vwaudi-club.no. Lykke til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plogenA4 Skrevet Mars 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 Sjekk ut finn.no, søk etter "5x112" eller "audi" på Torget > Bil-, MC- og båttilbehør > Dekk og felger, så finner ud mye ymse. Sjekk også ut markedsplassen på VW-Audi Club Norwegen - www.vwaudi-club.no. Lykke til. Tusen takk for raskt svar! Hvor mange tommer synes du jeg skal gå for? Siter 1996 Audi A4 1.8T Sedan 1995 Audi A4 1.6 Sedan- solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 18" - 19". Har du flere spørsmål angående innpress mot felgbredde osv, er det bare å spørre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 18" syns jeg er greit hvis veiene ikke er helt tipp topp... 17 blir litt lite men 19" er jo også pent Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg