Stoila Skrevet Mars 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 I forrige uke opplevde jeg lekkasje inn bak førersetet på min VW Passat 1,9 TDI 2003 MOD. Forklaringen fra Møller var en propp i dreneringen rundt vannkassen. Nå er ikke jeg noen bilmekaniker, men ville tro at når bilen fyller seg med anslagsvis 10 L vann at dette var en reklamasjonssak så lenge dette ikke er min egen feil. Det å antyde reklamasjon hos Møller var tydeligvis helt uhørt( selvom min nabo har blitt kalt inn med sin 2002 mod Vw passat for akkurat samme feilen), men de kunne tørke bilen for kr 500,-. Jeg regnet med at bilen var tømt for vann da de hadde fjernet "proppen", og valgte å tørke bilen selv. Det skulle jo selvfølgelig vise seg å bli særdeles vanskelig da dette krever demontering av det meste. Overraskelsen var alikevel stor da jeg fikk løsnet første del av filten bak førersetet. Der var det fortsatt mye vann. Jeg valgte å kontakte Møller den påfølgende uken for bestilling av tid til tørking. Jeg ble da tilbudt dette til kr 3000,-!!!! Hva som hadde skjedd imellomtiden som rettferdiggjorde denne prisøkningen vil jeg helst ikke vite. Etter mye om og men, ble det avtalt tid. Dette skulle ta ett døgn....javel, så fint. Når jeg leverte bilen ble det sagt 3 døgn... Denne historien føyer seg bare inn i rekken av eksempler på dårlig kundeservice hos denne Møller-forhandleren. Spørsmålene mine er: - Har noen andre opplevd dette? - Noen som vet om dette går på reklamasjon? - Har man krav på leiebil i slike tilfeller? - Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.