kimmi89 Skrevet Mars 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 hehe ja må bynne å spare da ;) ja jeg er fornøyd med filtere =) Siter - VW Bora 1,9TDI Exclusive & Audi 100Q typ44 {vinterbil} X-er : VW Golf MK4 GTI Exclusive, Audi 80 Quattro, Audi A3 1,8T Ambition "If I go homeless can I sleep in your wheel gap?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christerny88 Skrevet Mars 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 da solgte jeg akurat de gamle rs4 felgen jeg hadde, så får sikkert snart penger av han som kjøpte de, hjelper jo litt på i kassa=) må ha bilen på eu kontroll og service nå snart...ryker jo en del peng der og:s Siter -98 a3 1,8t ambition x 92 mazda 626 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmi89 Skrevet Mars 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 ja går litt der hehe driver å sparer jeg å heh jeg måå få den ferdig til sommern :P Siter - VW Bora 1,9TDI Exclusive & Audi 100Q typ44 {vinterbil} X-er : VW Golf MK4 GTI Exclusive, Audi 80 Quattro, Audi A3 1,8T Ambition "If I go homeless can I sleep in your wheel gap?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christerny88 Skrevet Mars 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 min kommer ikke til å være ferdig til sommeren, men håper den kommer til å se litt bra ut til da ihvertfall Siter -98 a3 1,8t ambition x 92 mazda 626 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmi89 Skrevet Mars 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 hehe ja ;) hva ska du gjøre da? noe styling ? Siter - VW Bora 1,9TDI Exclusive & Audi 100Q typ44 {vinterbil} X-er : VW Golf MK4 GTI Exclusive, Audi 80 Quattro, Audi A3 1,8T Ambition "If I go homeless can I sleep in your wheel gap?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christerny88 Skrevet Mars 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 ja skal npok det, for jeg må lakkere bilen uanz, men stylingen kommer etter sommeren, før sommeren blir det ihvertfall, filter, felger, sote/tone alle rutene, kanskje chip hvis jeg får råd....har du bestilt styling du eller? Siter -98 a3 1,8t ambition x 92 mazda 626 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmi89 Skrevet Mars 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 ok ;) nei har ikke råd enda hehe driver å sparer for harde livet hehe Siter - VW Bora 1,9TDI Exclusive & Audi 100Q typ44 {vinterbil} X-er : VW Golf MK4 GTI Exclusive, Audi 80 Quattro, Audi A3 1,8T Ambition "If I go homeless can I sleep in your wheel gap?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter88 Skrevet Mars 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 hmm tja likte ikke den fargen så godt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christerny88 Skrevet Mars 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 smak og behag:p Siter -98 a3 1,8t ambition x 92 mazda 626 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 smak og behag:p Jepp. Flott bil btw. Målere er lette å sette inn, kjøper du modelltilpasset holder så er det bare og tre den inn og feste med èn skrue. Sitter som støpt. Strøm henter du lett fra et rèle over pedalene. Ta av dekselet som sitter over beina dine og du får uendelig tilgang til strøm;) Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christerny88 Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 takker for tips og triks lassis, vet du hvordan det er å trekke de fra motorrommet og btw??=) Siter -98 a3 1,8t ambition x 92 mazda 626 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 takker for tips og triks lassis, vet du hvordan det er å trekke de fra motorrommet og btw??=) Bare hyggelig. Det kommer jo litt ann på om du har klima ell ikke,men på min er det en gummiplugg gjennom torpedo omtrent i rett linje inn fra luftmassemåler. den ligger litt vanskelig til, men du finner den. Den kan du stikke hull i midten på og dra det du måtte trenge gjennom, på den måten får du det tett i tillegg. Ypperlig for å dra slangen til turbotrykk gjennom. :) Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg