h l h Skrevet Mars 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2008 Hei.. Tja, hvor skal jeg starte.. Bilen sto stiller over helga etter som stod ute i kulda og pussa rust.. Og når jeg skulle starte på mandagen, så ville den ikke.. Den startet og riste når jeg prøvde å starte, og det høres ut som om starteren jobbet som normalt.. Har i dag sjekket over sikkringene og prøvd å starte med start kabler, ingen lykke.. Men det høres ikke ut som om det tenner i det hele tatt! Forrige eier sa at tennpluggene og kablene var gamle, men litt pussig om alle skulle ha gått på en gang ? Så har begynt å tenkte på om det kanskje er bensinpumpa ? Noen som har noen innspill, eller hver boirt noe av det samme ? Alle forslag er verdt å prøve! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fartstripa Skrevet Mars 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2008 Hører du det summer i noe foran venstre bakhjul? gjør det ikke det, kan det være bensinpumpa, eller releet. satser 50kr på releet hvis det er det.. releet finner du forresten på venstre innerskjerm under en plastkappe. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h l h Skrevet Mars 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2008 Takk for svar, skal teste ut dette i morgen.. Kan det hende at releet bare har brent seg fast litt? Mulig det funker om jeg prøver å slå litt løst på det? Mye koster eventuelt dette nytt/brukt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Mars 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2008 hadde en e30 som ikke ville starte engang sånn du beskriver... feilsøkte overalt... tilslutt fant vi feilen i hjernen som var en lodding som hadde løsna! Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h l h Skrevet Mars 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2008 Den er lei.. Jeg får titte på den også da, før jeg begynner med noen større ting..Takk for tipset Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fartstripa Skrevet Mars 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 funnet ut noe? Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a-powah Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 er det 316? 318? osv. er det 316i holder jeg en knapp på bensin pumpa Siter Opel manta a Bmw e28 525i, Bmw e28 528i Opel omega(rip)Mazda 323 RWD! (rip) Bmw e30 Solgt.! Bmw e28 520 wrak 3X Volvo 240 Vrak./// FM4 GT Isaksen2k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h l h Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 Har funnet ut av det ikke var beinsinpumpa og det gnistret rart (ujevnt) på pluggene. Så har altså ikke funnet ut hvorfor den ikke startet, men etter jeg hadde hvert å kjøpt nye plugger og kabler, så startet det så klart, typisk!! Så nå har jeg helt nye kabler og plugger liggende, men jeg får vel sette det på, så holder det litt =) Noen som aner hva det kunne ha hvert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
john84 Skrevet April 18, 2008 Rapporter Share Skrevet April 18, 2008 Det første jeg tenker er at du har kondends på tanken. Jeg hadde lignende problem på min audi 90 coupe. nektet å starte når den sto lenge. Måtte skifte fordeler(hallgiver).. Hadde kommet kondends dit på en eller anna måte :o Siter Xbox Live Nick: ScRuCkY84 Nor Bli med på Onlinespillet Travian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg