niksvo14 Skrevet Mars 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2008 Lurte på om nåken kunne hjelpt meg meg å tegne litt på en bil!! ble nylakkert i fjor, å klarte nettopp å ødelegge høyre frontskjerm må byttes ut, og derfor lakkere over det partiet og litt til i motiv! kunne derfor TRENGT HJELP TIL Å KOMME PÅ ET PENT DESIGN!!. BMW en er candy rød, toyota sølv og svart flake. må lakke fronten rondt det skada partiet i en farge, sikkert enklest med sølv. har bilde av skaden og bilen. Vet ikkje om d kan leggast ut her eller kva, men eg kan sende dei om noen ville tegna litt på den å kommt med ideer!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mars 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2008 Du har ikke tilfeldighvis den e36 coupe'n med rieger infinity bredding? Sleng opp bilde da.. Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
themaster92 Skrevet Mars 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 jo det har han sikkert det da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg