niksvo14 Skrevet Mars 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2008 Lurte på om nåken kunne hjelpt meg meg å tegne litt på en bil!! ble nylakkert i fjor, å klarte nettopp å ødelegge høyre frontskjerm. en jævla lastebil som sto i ro i en sving og blokkerte veien!! fikk litt autovern på bilen min kan du sei.. frontskjermen på høre side må byttes ut, og derfor lakkere over det partiet og litt til i motiv! kunne derfor TRENGT HJELP TIL Å KOMME PÅ ET PENT DESIGN!!. har bilder av bilen før og etter som eg kan sende, og takker frå mine knær for svar!!!!! IN DESPERATE NEED!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klyde2000 Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 For det første burde du jo nevne hvordan bil det er snakk om. Sleng gjerne ut et bilde ;) Siter [X] Audi A4 1.8T 1997 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smyggen Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 kan sikkert hjelpe med et motiv eller noe, men først ville det som sagt vert greit å vite hva slags bil det er, og hva du kunne tenke deg av motiver? hvor stort er området? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 Jeg personligt liker solsikker (altså blomsten)birthday Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg