thoomass Skrevet Mars 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 Noen som har peil på dette.. får man kjøpt matt lakk i alle farger å klarlakk på alle steder der man kjøper vanli billakk? noen som veit om no steder jeg finner bilder av noen matte biler hehe helst matt lilla/blå farge. litt lyst til å lakke bilen min matt i steden for metalic Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 Kan legge en lilla met base, å matt klarlakk feks ;) Siter 97' Ford F-150 "Svt Lightning" BMW 325i 90' E30 Nissan King Cab X bil: Bmw 325i e30, bredda, modda m-tech 1 osv X bil: Bmw 520i 24v, Rieger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
atle_kul Skrevet Mars 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2008 Noen som har peil på dette..får man kjøpt matt lakk i alle farger å klarlakk på alle steder der man kjøper vanli billakk? noen som veit om no steder jeg finner bilder av noen matte biler hehe helst matt lilla/blå farge. litt lyst til å lakke bilen min matt i steden for metalic vandlig vanbasert lakk er i hovetsak matt når du har sprøyta den og støva over på riktig måte! det er klarlakken som gjør det blankt, så bruker du matt klarkakk, da blir den glatt som vandlig klar lakk, og at den blir matt! Siter Kjør hardt, kjør stil! Kjør japansk bil!; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
atle_kul Skrevet Mars 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2008 Noen som har peil på dette..får man kjøpt matt lakk i alle farger å klarlakk på alle steder der man kjøper vanli billakk? noen som veit om no steder jeg finner bilder av noen matte biler hehe helst matt lilla/blå farge. litt lyst til å lakke bilen min matt i steden for metalic vandlig vannbasert lakk er i hovetsak matt når du har sprøyta den og støva over på riktig måte! det er klarlakken som gjør det blankt, så bruker du matt klarkakk, da blir den glatt som vandlig klar lakk, og at den blir matt! Siter Kjør hardt, kjør stil! Kjør japansk bil!; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suupra Skrevet Mars 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 Du bør forhøre deg litt om dette. Noen farger er tilsatt klarlakk uten at du behøver og sprøyte klarlakk over. Men du kan jo bruke matt klarlakk over etterpå =) Det ville vert det beste tror jeg. Klarlakk er jo med på å beskytte litt det også. Siter VW Golf 2 88 mod 1,8 VW Golf 2 86 mod 1,8 Rieju RR RJ 2000 mod 50 ccm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RRT Skrevet Mars 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 eg må bare si det jeg, jeg skjønner ikke hvorfor folk som ikke har den fjerneste aning når det gjelder lakk og lakkering slenger ut en teori på dette forumet ! Matt resultat kan du få i alle farger ! Skal du ha en matt metallic,eller legger en ""tett""farge som base legger du bare matt klarlakk på.. skal du lakke den i 2 k tilsetter du matnings middel i lakken ! Siter 2004 Bmw 330d M-Tech 1998 Audi A4 1,9tdi 1992 Ford Sierra Cosworth 4x4 2003 mod passat 1.9 Tdi Highline 1992 Golf 3 vr6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg