Prelude4ever Skrevet Mars 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 Jeg har en honda prelude 2.0s med bare 133hk, nå har jeg funne ut at dette er alt for lite så jeg tenkte å få byttet ut til en 2.2 vtec med 200hk jdm versonen altså. må man bytte ut girkassen åsså for å gjøre dette? kan ikke så alt formye med motorer og slikt:P Trenger man bare: Jdm motor Distributor Complete Intake Manifold A/C Power Steering Pump Alternator All Brackets and Sensors Orket ikke og skrive det på norsk:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomtheone Skrevet Mars 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2008 tvile får at du finn en jdm motor :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 Men er ikke girkassa snudd på V-tecene da? Hør på Honda-forumet istedet du! ;) Garantert mye bedre respons der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simonas Skrevet April 23, 2008 Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 Du bør stille det spørsmålet på club-honda.org. De har peiling:) Det skrives forresten VTEC! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg