hyys84 Skrevet Mars 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 Er det noe problem å lakkere en panserforlenger selv, med sprayboks(farge og klar-lakk) og litt tolmodighet? I tilfelle: Når jeg får disse i posten, må jeg pusse og herje på, eller er det bare å lakkere? Enn hva med en frontfanger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyys84 Skrevet Mars 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2008 bump! har ikke peiling på lakke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mars 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2008 Hvis du ikke har peiling på å lakkere som du sier, vil jeg ikke anbefale å lakke heller.. resultatet blir deretter... Men selvfølgelig kan du øve deg først på noe annet før du lakkerer. Boks-spray er aldri det beste å lakkere med, men det fungerer hvis du har teknikken inne. 20-25cm unna det du lakker, jevne drag langs objektet. Ta lange drag istedenfor små drag. Resultatet blir adskillig bedre. Panserforlengeren burde være noenlunde oppvarmet før du lakkerer. Du kan risikere at det bobler hvis du er unøyaktig på dette. Dessuten må det være helt reint! Forbereding av lakkering er nesten viktigere enn selve lakkeringen for at resultatet skal bli bra. Puss ned panserforlengeren med et fint sandpapir. (Jeg anbefaler våtsliping med vann) Og etter våtsliping må den tørke godt! Lykke til. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg