Linge Skrevet Mars 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2008 Har fått beskjed at jeg MÅ skifte veivhusventilasjons boks på min volvo-850 stv. Er dette dyrt og er det en vanskelig jobb? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GjerstaN^ Skrevet Mars 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2008 Har fått beskjed at jeg MÅ skifte veivhusventilasjons boks på min volvo-850 stv. Er dette dyrt og er det en vanskelig jobb? Du trenger vel kanskje ikke bytte boksen... bare vask den godt med whitesprit når du renser veivhusventilasjonen. Det som egentlig er viktig, er at du bytter den slangen som sitter på denne boksen, og rense oljekanalene som går in på motorblokka.. eneste du trenger av deler for å rense veivhusventilasjonen er ny innsugspakning og mest sannsynlig denne slangen.. kommer vel på rundt 500 kr tenker jeg... og du må ha forholdsvis gode mekkeferdigheter, eller god tålmodighet, da det er noe trangt osv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linge Skrevet Mars 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 Skal prøve det. Takk for svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg