Hansen89 Skrevet Mars 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2008 Noen som har peiling på hvordan man kobler inn ipod til anlegget eller? er det bare å kjøpe sånn adapter på komplett eller noe?? Komplett.no - Pioneer CD-IB100 iPod Adapter Hvordan kobler man da den adaptern inn på forsterkern da? Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omega b Skrevet Mars 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2008 Hvis du har en spiller som du kan koble ipod opp mot, trenger du bare et sånn adaptder ja. Siter 95 Omega b 2.0 16v 00 Audi A4 2.5tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet Mars 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 Hvis du har en spiller som du kan koble ipod opp mot, trenger du bare et sånn adaptder ja. Anner ikke om den spillern jeg har nå kan kobles opp imot ipod jeg. Er en Rockford spiller. Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Mars 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 spørs om spilleren din er kompatibel med en slik adapter.. er den det, så er det like vanskelig som å slå på en lommelykt ca.. (-batteriene) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet Mars 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 spørs om spilleren din er kompatibel med en slik adapter.. er den det, så er det like vanskelig som å slå på en lommelykt ca.. (-batteriene) Aha;) Men vet ikke om den er det... Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Mars 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 da sjekker du det.. står sikkert litt info om spilleren din hvis du sjekker hjemmesidene til produsenten Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet Mars 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 da sjekker du det.. står sikkert litt info om spilleren din hvis du sjekker hjemmesidene til produsenten Oki;) Takk For hjelpen sålangt. Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet Mars 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 Er ikke noe spiller på Rockford's hjemmeside da. Bare alt annet... Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Mars 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 er nok fordi det er en stund siden de produserte slikt.. nei, du kan ikke bruke iPod med spilleren din :p Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet Mars 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 Det sugde=/ Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Mars 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 handle deg ny spiller da.. Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
waxman Skrevet Mars 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 Jeg har iPod i bilen, har koblet den til via kassettspilleren. Funker knall. Brukbar lyd er det også. Du finner det du trenger på applestore. (Det er kanskje bare meg igjen i Norge med kassettspiller i bilen?) Siter Søvnløs om natta og bevisstløs om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet Mars 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 handle deg ny spiller da.. NeiNei, Så viktig er det ikke ass. Bare brenne mer cd;) Kaster ikke ut God Spillern ass Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet Mars 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 Jeg har iPod i bilen, har koblet den til via kassettspilleren. Funker knall. Brukbar lyd er det også. Du finner det du trenger på applestore. (Det er kanskje bare meg igjen i Norge med kassettspiller i bilen?) HeHe, Du er nok en av dem få med det igjen hvertfall. Har nok ikke noe kasetspiller jeg ass. HeHe. Men ganske tøff av deg å stå fram med at du har det;) Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
waxman Skrevet Mars 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 Er originalanlegget med både cd- og kassettspiller. Spiller faktisk helt ok. Originalt med 6 høyttalere og en liten sub (to forsterkere). Driver faktisk å leker med tanken på å bytte til noe litt mer moderne, men er så helvetes stor jobb å trekke ny strøm, nye høyttalerkabler og koble om forsterkerene. Venter iallfall til det blir varmere i været. Koblet sterero i en BMW E34 i helga. Smakk-smokk inn - ferdig på et par timer. Skulle ønske det var så lett i Toyota :partyon: Siter Søvnløs om natta og bevisstløs om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg