petterb Skrevet Mars 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 Hei nå er det ikke så alt for lenge til lønningsdagen kommer og vil før det være sikker på at jeg gjør ett riktig valg anngående forsterker til frontsettet jeg har. frontsettet jeg har er focal 165 A1. 60wrms har tenkte på: CADENCE FXA2060 2x60W, 1x200W 1290kr på iceaudio Eller HELIX DB TWO, 2x80W 1690kr på iceaudio Vil helst ha det billigst mulig men allikvel ikke miste noe trykk eller lydkvalitet pga forsterkeren er for svak. Vil cadence holde eller burde jeg gått for helixen så forsterkeren har litt mer å gå på med tanke på at høytaleren yter 60wrms? Kom gjerne med andre alternativer men helst i samme prisklasse. usamps er ikke vits å foreslå ettersom det blir alt for dyrt med tanke på frakt i tilegg til prisen.(som egentlig var førstevalget) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mars 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 En dynabel bf1502 er et meget godt valg... dynabel.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg