Long Kimao Skrevet Mars 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 Synes ikke det er noe særlig god lyd i orginalhøytalerene i dennne bila, noen som har forslag til noe som spiller bra? Har en blåpunkt MP54 spiller, 2x10" sub med en kicker forsterker. Ellers er det noen som vet størrelsene på høytalere jeg får inn i dørene? dash? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Mars 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 heisann. i min firmabil, med en enkel pioneer spiller får jeg orig 6 høyttalerne til å spille både rent,pent og høyt.. Mulig du har noen andre.. Du kan se på f.eks dette settet: ¤¤ Velkommen til Installbay.no ¤¤ Det går inn 6" i dørene og 4" i dashen. diskant kan du jo støpe inn i speilhuset? Sette settet bruker jeg i min coupe, og spiller underbart, drevet av lrx 3,1 audison :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Long Kimao Skrevet Mars 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 støping har jeg lite peiling på, så tror ikke det er noe jeg skal prøve på :) Ellers takk for tipset! Andre som har andre løsninger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg