Kverna Skrevet Mai 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 Haha så jævlig feit paintjob. Ser sikkert helt sykt ut i sola! Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KajKnoz Skrevet Mai 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2008 hehe.. Den ser ganske bra syk ut i sola ja ;) Ekstremt fornøyd med resultatet for å si det sånn :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tæven Skrevet Mai 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2008 oioioi! tivoli! Siter http://www.bilforumet.no/prosjektforum/187327-granada-ungdomsbil.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Burnout| Skrevet Mai 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2008 Du e jo steike gærn man men syke satan ka tøff lakken blei da. det gjor sæ..venter spent på mre bilder Siter Volvo 945 tic Alt for mange biler at det er plass til hær.Men savner kadett c,ascona b,og volvo vogna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djanrune Skrevet September 10, 2008 Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 Ja har du flere bilder av denne skuta di?:P Siter Opel Omega 2.0i GLT 1993 mod (bruksbil) Opel Omega 2.0i CLUB 1992(rullende prosjekt)- Opel Omega 2.0i GL (1991) ++ litt til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KajKnoz Skrevet September 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 ikke store updaten men, fått på vinga hvertfall.. Blitt litt mye annet i det siste som har tatt opp all tiden... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet September 10, 2008 Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 hinnsides gromt! synd ikke alle er like flinke til å ta vare på sierrar, har jo blitt veldig sjeldne nå... alle har blitt rasa i stykker.. endelig ei fornuftig sjel på forumet!! GROM BIL! Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KajKnoz Skrevet September 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 takker :) å si at jeg er en fornuftig sjel er kanskje litt å ta i men.... :P hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saabaero Skrevet September 10, 2008 Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 Nå trenger du bare fete felger, så er bilen perfekt =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet September 10, 2008 Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 Skulle akkurat til å si at felger var det eneste som manglet ja. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ-timoty Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 fytti rakkeren dette ble fet! utolig rått :) venter spent på flere bilder.. stå på! Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KajKnoz Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Driver å bygger om dørene foran for tredje gang nå.. den første gangen bygde jeg uten at delefilteret var synlig, men fant ut etterpå at jeg ville ha det synlig likevel. På forsøk nummer 2 så var jeg ikke fornøyd med plasseringen så følte for å bygge om enda engang. slik så det plasseringene ut ved forsøk nummer 2: og slik ble den nye plasseringen: Først rev jeg vekk mesteparten av den forrige modifiseringen, og deretter flyttet jeg litt på delefilteret og begynte å bygge opp igjen.. Har kommet et stykke lenger med dørene nå, men ikke tatt bilde av det.. Har en god del pussing igjen før disse kan trekkes.. videre så har jeg jobbet litt med sidespeildekslene som nå er klar for trekking: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
comadore Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Må si dette var imponerede! er SYKT bra utført! Spørsmål 1. Hvordan får du råd?(frekt spørsmål kanskje):) 2. Hvordan har du lært alt? 3. Dine viktigte tips? for de unge:D mvh comadore Siter Ford Orion 1990- Førstebilen:O Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KajKnoz Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Må si dette var imponerede! er SYKT bra utført! Spørsmål 1. Hvordan får du råd?(frekt spørsmål kanskje):) 2. Hvordan har du lært alt? 3. Dine viktigte tips? for de unge:D mvh comadore Takker :) Jeg bør jo kunne det jeg driver med her (sjekk Custom Car Audio link i signatur, så skjønner du hvorfor) :) hehe 1. Bare snakk om prioriteringer 2. Har holdt på med bilstereo siden jeg var 12 år, og har prøvd (og prøver fortsatt) å snappe opp alt jeg kan av kunnskap jeg kan komme over i alle sammenhenger som kan brukes i forbindelse med bilstereo 3. Jeg er da kun 21 år da, så vil ikke betegne meg selv som gammel? :P hehe.. Viktigste tips må være tålmodighet og prøve på nytt hvis man ikke får det til. Kan bli en dyr affære, men etter min mening måten man lærer best av ;) Eventuelt er det jo alltids mulighet og sette bort jobben til folk som kan det, hvis man ikke har lyst å prøve eller får det til selv ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillejazz Skrevet Desember 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2008 råååå bil!! :P Siter 2001 Volvo S60 T5 1987 Volvo 340GL 1.7(Prosjekt/Vinterbil) 1997 Volvo 855 2.0 (Familiebil/konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg