Bullit Skrevet Desember 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 *Bump* :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Desember 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2003 Vist du klarer og finne en kjøper på Volvoen min, så kjøper jeg bilen din jeg :) Hvor mye bruker den på mila? Hk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallyeman Skrevet Desember 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2003 Woi! må du ikke bare slumpe den vekk da!! du får selge med kringlene for en rimelig penge! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Januar 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 Kom igjen Rallyeman. "Give me an offer i can`t refuse" Bilen må helst vekk snart vet du;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Januar 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 SOLGT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rwd 4ever Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 gratulerer! og den gikk for? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallyeman Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Solgte du den med felga nå di hore:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg