Jo4k1m Skrevet Februar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 Tenkte å sette på et sportsfilter på bilen. men hvor får jeg rør fra fordeligen til motor og insprøytningen? noen som har peiling på dette? http://www.bilforumet.no/images/smilies/auto.gif :driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet Februar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 Tenker du på armert poly rør da eller? Vet du hjulmutter dim på en 106? Skal mulig kjøpe meg en 93mod 106 serru, men lurer på om felgene passer.. Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonsen106 Skrevet April 3, 2008 Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 @joakim. man får kjøpt tilpassa luftfilter kit fra k&n for ex @dexter. 4x108 Siter 97mod s2 106 rallye turbo 95mod s1 106 rallye svart 95mod s1 106 rallye hvit 08mod vw caddy 140hk tdi firmabil 74mod international Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
akselrv Skrevet Mai 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 Tenkte å sette på et sportsfilter på bilen. men hvor får jeg rør fra fordeligen til motor og insprøytningen? noen som har peiling på dette? http://www.bilforumet.no/images/smilies/auto.gif :driving Heisan! jeg lurer egentlig litt på det samme selv. Jeg kjøpte et slags blått plastrør, 45 grader. Men har sett på en del bilder av andre som har satt inn sportsfilter i en 106, og de plasserer de helt forskjellige steder (?) Noen rett innenfor luftinntaket, andre helt innerst i motoren.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonsen106 Skrevet Mai 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2008 Du kan sette luftfilteret der du selv ønsker, kommer ann på lengden/vinkler på røret du bruker fra innsug til filter. Hvis du har kjøpt en universal silikonslange, så må du lage et par hull i den til luftmengdemåler og et par slanger. Det ser du med en gang du begynner og montere Siter 97mod s2 106 rallye turbo 95mod s1 106 rallye svart 95mod s1 106 rallye hvit 08mod vw caddy 140hk tdi firmabil 74mod international Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg