Gå til innhold

NRK 2: 28,2 kl: 22 20 rånekultur

Ranger emnet


Gunnar-Grønn

Anbefalte innlegg

nei, min formuleringsfeil. HVIS du først skal kjøre på bane så burte du ha en bil folk snur seg etter, gidder ikke å dra på gatebil lenger for er bare 200sx og riskokere der nå...

 

og når forresten har folk begynt å gå i rundkjøringer? NOOB

 

Folk flest kjører på bane for å kjøre fort lovlig, og fordi de synes det er gøy.. Ikke for at folk skal se bilene. :doh

Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅ du holder på med bil for at folk skal "se" deg? Jeg trodde vi holdt på med bil fordi vi synes det er moro å bygge, kjøre på bane og snakke med andre entusiaster. Folk får ha akkurat den bilen de vil, så lenge de faktisk viser litt lidenskap og kunnskap om kjøretøyet deres. Folk som har fet bil for å "vise seg fram" skjønner jeg ikke.

Greit, folk får gjøre som de vil, bruke penger på det de vil, og ikke minst prioritere bil som de vil. Om du prioriterer hor fremfor bil, så er det din sak, men ikke ødelegg ryktet til personer som faktisk liker bil. Det er det du gjør når du raser rundt i byen å spinner i rundkjøringer med dattra til politisjefen.

 

Helt enig i at det er gromt med stor motor i biler som egentlig ikke har det. Har vurdert mange slike prosjekter selv.

Nå skal ikke jeg nekte på at jeg har en klassisk riskoker, men jeg prøver iallefall ikke å hore den opp. Jeg horer den heller ned. Er ikke noe fan av plastikk og slikt, men om folk liker det, så respekterer jeg synet deres. Det jeg ikke klarer å respektere er folk som kjører gris i bygater mens unger spruter ut overalt.

 

Og ja, jeg kjører bil med venner. ja, det er sosialt. ja, jeg spinner litt når ingen kan se meg.

Hvorfor er du så oppsatt i at folk skal se deg?

( x ) Subaru Impreza GT 94/99

( x ) Nissan 200sx s14a 97

( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3

+diverse andre vinterbiler ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår