smartpnts Skrevet Februar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 Satt meg i bilen og skulle rygge ut av gården og vips så gikk bilen forover til og med i reversen... så nå har jeg to første gir... Hva i alle dager har skjedd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splint Skrevet Februar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 har du glemt å trykke ned girstanga før du chalta opp til venstre? :P Kan være denne kula under stangen som er en del av "trykk-ned" systemet som er på vei til å ryke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smartpnts Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 trykke ned går automatisk for min del så det glemmer jeg aldri. aldri prøvd å få den i revers på noen annen måte.. Det at den kula du snakker om er på vei til å ryke kan det utgjøre at det ikke virker i det heletatt?? jeg får første gir i "Reverse" som jeg sa... og alle de andre girene, til og med første gir virker helt fint. tight og fint! Har ikke veldig lyst til å knote i girkassa.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet Februar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 dette skjedde med min, eller. hele giroverføringa ble skjev så jeg fikk 1. der revers skulle være, og nådde såvidt revers også. mener dette lar seg justere på tilkoblinga giroverføring -> girkasse , evt går det å bytte overføringa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smartpnts Skrevet Februar 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 Uten at jeg vet hvordan dette gjøres så hørtes det jo litt lettende ut... er det en jobb som lar seg gjøre på egenhånd vel. ikke tukla noe særlig med slikt,men lærer jo alltid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet Februar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 justeringa er utrolig simpel, løsne en mutter, flytte litt på wiresaken og stramme igjen, lettest om du er to sånn at en kan sitte i bilen å kjenne på girspaken mens den andre justerer :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smartpnts Skrevet Februar 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 Hvor sitter muttern sånn ganske eksakt så jeg ikke løsner på alt annet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet Februar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 følg wirene som kommer fra girspaken inn i motorrommet, en av de har et plast-"øye" på enden som det går en skrue gjennom, er den det gjelder. har ikke corrado lengre så kan ikke ordne bilde, men skal være ganske enkelt å finne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristaafa Skrevet Mars 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 sitter fest midt oppå girkassa. Siter - VW Corrado G60 -89 x Ford Sierra 2.0i CLX Stv. -92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg