Olsen_nissan Skrevet Februar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 Skal prøve meg på teorien til billappen nå snart.. Hvilken teoriprøve på nette er best? tenker da på en som har mye likt med den virkelige, og samme opplegget med like mange spørsmål osv.. kan gjærne betale for den.. Øyvind Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Februar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 if.no er en god kandidat siden spørsmåla dems er litt værre enn de hos bs.. teoriproven.no skal også være bra Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Februar 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 får bare opp proven.no når jeg skriver inn teoriproven.no.. men det er kanskje samme greiene? Men har på følesen att det er de man må betale for som er best!? Noen som har noen sånne, som er prøvd ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Turbo Skrevet Februar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 Anbefaler teoritentamen.no :) Betaler en vis sum, så kan du være der i 24 timer. Siter - 92' BMW E34 520i M50 24V - Er bedre å komme 10 minutter for seint, enn mange år for tidlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Februar 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 Takker for forslag:D Rs-turbo, den der har jeg lett etter <3 :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Februar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 teoritentamen er bra ja... men ville anbefalt å lest først, så ta de på nett. er ikke noe stort poeng å sitte å ta de testene til du evt klarer de. bruk de heller som en pekepinn på om du kan stoffet godt nok:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Februar 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 har lest litt.. men syns ikke jeg fikk så mye ut av det... Men får lese litt mer også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Februar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 Teoritentamen er veldig bra! Les til du får null feil noen ganger, da skal du klare den om du vet litt. Det gjorde jeg og fikk bare 3 feil. Var noen spm som var helt klin like, til og med bilder var like på noen. :D Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 hehe.. nice:D leser dere hele boken flere ganger lissom? eller bare ting dere er dårlig på? merker jeg sliter litt med forkjørsrett osv.. spess når det er mye biler og trafikklys osv.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Turbo Skrevet Februar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 Er forskjell på person til person. Noen får teorien inn første gang, andre må lese og lese! Jeg leste boken ett par gang, + at jeg satt på nett.. Jeg bestod glatt! :) Siter - 92' BMW E34 520i M50 24V - Er bedre å komme 10 minutter for seint, enn mange år for tidlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laks1 Skrevet Februar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 Eg leste kapittel 8, tok prøven til eg hadde 0,1 og 2 feil. Bestod med 0 feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg