Beinet1 Skrevet Februar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 Hva støtter USB inngangen på de fleste bilstereoene? Jeg har en liten 2,5" Harddisk som er bygget om til ekstern ved å putte den i en liten boks med usb tilkobling. Vil det funke å stappe denne disken full med MP3 filer og koble den direkte i annlegget? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andraan Skrevet Februar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 Jeg har testet ut dette litt selv. Jeg tror alt som har usb-kontakt funker, så lenge ikke musikken ligger i system-mapper. (F.eks under "music" på en telefon) Men hvis du skal bruke en harddisk, må du huske på at de vanligvis har en ekstern strømforsyning. (Tilsvarende en molex kontakt i pcen din.) Jeg tror de går på +5.5V, så kan kanskje bli litt problemer å kjøre på bilens system hvis du ikke er ekspert på spenning og strøm og slikt. Det enkleste ville nok vært å kjøpe en usb minnepenn, en på 2 Gb koster jo ikke mere enn 300-400 kr nå til dags. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Februar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 Et tips, SD minnekort 1gig til 40kr og usb adapter til en 20-30kr :) Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Februar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 da lønner det seg heller og kjøpe dvd spiller. og brenne ut musikk på 4,7gig plater. i stedet for 1 og 2 gig. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ducklink Skrevet Februar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 På min spiller så støttes sd kort. Enkelt og greit bare kopiere musikken over dit og putte den inn. Siter 1991 BMW E36 3C X[-69JaguarXJ6 -79 Volvo244 -88 Volvo240/5 -88 ToyotaCorollaXL -75 Volvo244DL -92 Mazda323 lx -98 SeatCordobaVario -2stk NSR] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg