vidarius2 Skrevet Februar 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 har den lille bremsekraftforsterkeren, kjøpte en av huggeren. mn er fortsatt litt for trangt:( mn får vel bare skru av og korte det inn, er jo litt bevegelse i motor og ska jo ikke så mye til for at bremseveskebeholderen popper av, litt kjedelig å plutselig miste bremsene liksom:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidarius2 Skrevet Februar 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 Det passer med B234-innsug og den lille bremsekraftsforsterkern. Lyst til å kjøpe mitt? Bud mulig, mn ikke hvis du har tenkt deg skjorta for det:) kunne tenkt meg reimdekselet ditt og:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne Skrevet Mars 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 har den lille bremsekraftforsterkeren, kjøpte en av huggeren. mn er fortsatt litt for trangt:( mn får vel bare skru av og korte det inn, er jo litt bevegelse i motor og ska jo ikke så mye til for at bremseveskebeholderen popper av, litt kjedelig å plutselig miste bremsene liksom:) Man får en bremsevæskebeholder som er litt smalere og smalner i forkant. Funker det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidarius2 Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 har den og, men fortsatt litt for trangt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Mars 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 flytt spjeldet under da? den her er spjeldet flytta under på, da går det klart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne Skrevet Mars 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2008 Kan det stemme at det er bremsevæskebeholder fra bil med ABS? Passer denne i hovedsylinder på bil uten ABS eller må man bytte hele hovedsylinder også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Mars 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2008 beholdern passer på vanlig hovedsylinder ja. det trenger ikke å være fra bil med abs, finner dem der på 740 GL og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Gantenbein Skrevet Mars 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2008 broren min tror jeg har en sånn. han kaller seg volven. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg