Tvåførr Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Hallo, eg har kontaktet han fyren på bakaxel.se anngående en zf gearkasse. De ble litt fram og tilbake, så spurte eg han hvor mye kassa tålte? Da fikk eg til bake 1000nm? Er ikke det i meste laget? Noen som har noe infor om disse kassene? MVH Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Du får bra valuta for penga.. sjekk ut disse som kjører med samme boks Mats Ivarsson Boost HomePage Limmet BMW E30 (1000 hk?) http://www.limmet.se/index2.htm Motorn bromsad och mappad hos svensk turboservice AB (Ic test). 309hk/330nm utan turbo. Motorn misstände tyvärr när vi gick på med laddtryck efter 5000rpm. 814hk/1075nm vid 1,7bar @ 5000rpm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tvåførr Skrevet Februar 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 Takker for svar. Vet de/noen om den passer i tunellen, eller om man må bygge om? Såg han med boost 242en hadde sveist om hele greiene.. Er det noen som har handlet fra bakaxeldeler? Han sender bare til trondhjem, å eg bor i bergen. Hvilken clutch vil dere anbefalle til rundt 350gamp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg